søndag den 30. januar 2011

Tanker om teknik / taktik..

Ventetiden overstået.
Min ømme numse bærer beviset på dette, det nyder jeg. Min herre forfiner sin teknik med opvarmning af min bløde hud, med tawse, hænderne, og et sindrigt og finmasket mønster af slag med spanskrøret, som resulterede i, at jeg endte med en øm numse med et blåligt skær, men uden et eneste "rigtigt" blåt mærke..

Rigtig rigtig fint, når man skal i prøverum og i nogen grad vise bagdel offentligt frem, eller efter badet i familiens (læses børnenes) midte, men lidt ærgerligt, når jeg godt kan lide at gå forbi spejlet på toilettet på mit arbejde, og kigge på mine mærker..

Jeg er stolt af min herres teknik, ønsker meget, at han øver sig videre. Ingen tvivl i øvrigt om resultatet, som jeg husker følelsen bagefter i aftes, eller som jeg mærker den nu, som jeg sidder i sofaen. Men overvejer hvilken tøse teknik / taktik jeg nu skal gøre brug af, for at lokke et par striber ud af min herre.. Jeg forsøger at være meget bevidst om rollefordelingen, at jeg ikke lader min power-hverdags-kvinde tage for meget styring, nyder underkastelsen under ham, så meget.. Har brug for det.

Oplevede en anden del af min submissivitet i går, oplevede, at jeg ikke længere i samme grad er forberedt på, hvad min straf, eller som jeg ser det, belønning bliver. Som vores forhold udvikler sig får jeg ikke i samme grad den type frække sms'er, som forbereder mig på, hvad han planlægger til mig. Hans berøringer, hans hænder, pisk, tawse er uventede, og jeg sidder, ligger, står med større spænding, hvad sker der nu.. Den skønne uvished, i blandet en smule usikkerhed, forventning, og med hjertet bankende tungt i kroppen.. Går rundt og håber, venter, håber..

Håber han vil øve sig på mønstre igen i morgen, med min tavshed følger mere..

Ventetid vist aldrig helt overstået..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar