søndag den 16. januar 2011

En hel almindelig lørdag..

Vågnede lørdag morgen (kommer nok til søndag på et andet tidspunkt, et andet emne, en anden dag ;-)). Havde vendt og drejet mig lidt i løbet af natten, en vis ømhed bestemte steder..

Jeg vågner altid med rastløshed i kroppen, som "Peter Kanin" i "Alice i Eventyrland", fuld af rastløshed og ordene, for-sent for-sent for-sent.. Sådan er lørdage også med min herre, hovedet fuldt af planlægningsgenetiske lister og fortegnelser over alt det jeg på forhånd er stresset over måske ikke at nå..

Lørdag morgen blev jeg belønnet, eller straffet, for min A-menneskelige friskhed af B-mennesket min herre ved at blive anbragt og lagt fast og fladt på sengen, taget bagfra, for på den måde at vise mig, at han ved, hvordan han skal få mig hen, hvor han ønsker mig, hvis han ønsker det.. Resultat som ønsket, alt mit rastløse "for-sent" forsvandt som dug for solen, eller som modstand for pisken..

Flere gange beundret resultatet så vel som mærket det, efter fredag aften. Store, smukke mærker og striber på begge baller, de største længe, meget meget synlige..

Almindelig dag, bad, mad, en lille tur i byen.. Passende klædt for herren i selvsiddende strømper, stram (ny) lædernederdel, tætsiddende bluse. Og, mit nye halsbånd..
Indskudt sætning, elsker at lade min hånd glide op til halsen og mærke med mine fingre som med min hals, at jeg er hans..
For hver skridt jeg tog kunne jeg mærke, hvordan foret i nederdelen gled hen over mine ømme mærker..

Indkøb i særlig butik for legetøj, af ekstra spanskrør og et styk andet slagværktøj til at have hjemme hos mig, så vi er fri for at skulle smugle taske med ting ind, når herren kommer på besøg.. Medførende ny gåtur rundt i byen, se andet blogindlæg, medbringende i brunt papir og pænt indpakket, et stk. blomsterpind..

Frokost på en café, sad tæt, snakkede, hyggede, aviser, rart, kærligt, roligt.. Indtil sidekvinden venligt bemærkede, om jeg var klar over at min nederdel var revnet.. Hvilket, viste det sig, den var i aller højeste grad, hele den lange lynlås, nederdel nu kun holdt sammen af en lille hægte og ca 5 cm stof.. Og med mine yderst sparsomt tildækkende g-strengstrusser direkte udsigt til fine blå mærker.. P..! (Taler ellers altid pænt, dog med enkelte undtagelser, som f.eks. denne..) Venlig dame bemærkede, at hun da lige ville nævne det, da hun ikke gik ud fra, at jeg havde en fetish!!! med at gå rundt sådan.. Hvortil min herre bemærkede, at sådan gik jeg da altid klædt!

Kortvarig lettelse, kunne jo lige smutte forbi butikken, næsten rundt om hjørnet, hvor jeg havde købt nederdelen, af ejeren, der er en god veninde.. Indtil det gik op for mig, at det ville være direkte afsløring, igen, nu foran spejl i prøverum, af blå blå mærker på lidet tildækket numse.. Dobbelt P..!!

Havde ikke lige tænkt fra morgenstunden, at i dag skulle være dagen, hvor jeg afslørede min hemmelighed..

Dyb indånding, sådan må det være, det kan ikke nytte noget, vi ser praktisk på det, nederdel i stykker, nederdel skal byttes, så numse ikke skal eksponeres gennem hele byen, kun sparsomt tildækket af vinterjakke, som præcis gik ned over den lige nu afslørede og afslørende legemsdel..

Dyb lettelse, da vi nåede frem til butikken og så, at den var lukket.. Og dobbelt dyb lettelse, da jeg kom i tanker om mine løbeshorts, som stadig lå bag i bilen i en pose..

2 kommentarer:

  1. NØØØJ - hvor må det bare have været pinligt *GGGG*

    SvarSlet
  2. Uha, uha, uha .... *griner højt*
    GODT, det ikke var mig!!

    Det må godt nok ha' været ... rødmende pinagtigt ;-)

    SvarSlet