lørdag den 8. januar 2011

Ømheder..

Sad i sofaen, fredag aften. Brænde i brændeovnen, en skøn varme, som omsluttende kroppen. Min stue, med meget store panoramavinduer, og uden gardiner, med udsigt til alt i rummet, hvis det er tilstrækkeligt oplyst.. Jeg har aldrig testet, hvor meget man egentlig kan se udefra, med lys i en enkelt lampe, fra brændeovnens og stearinlysenes skær. Jeg tør ikke..

Skøn hyggelig aften med min herre, afslappende, forkælelse, siddende på sofaen i top og selvsiddende strømper som eneste påklædning.. Træt, næsten halvblundende. Jeg havde allerede nydt hans fingre, hans tunge, og tænkt at det var aftenen slut, næsten på vej i seng..

"Tøs, sæt dig op på alle fire."

Jeg satte mig hen hvor han bød mig, ventede allerede, på slagene mod min numse.. Hørte først, mærkede så, hvordan han låste mine hænder fast på ryggen med håndjernene og trak min krop ved håret ned at ligge på ryggen i sofaen, på et par puder.

"Du har forsømt denne pisk, til fordel for spanskrøret og din ridepisk. Det er ikke så godt. Det må du straffes for."

Hørte hvordan han lavde lyde i stuen, med lukkede øjne, hjertet bankende hårdt i brystet.. Mærkede så pisken, floggeren, blødt på min kind, hals, lidt hårdere på mine bryster, min mave, og hårdest, mod kussen..

Hårde klemmer på brystvorterne, bløde på mine skamlæber, mig udstødende pivende, klynkende lyde, mens han trak.. Følte lettelsen strømme igennem hele kroppen, da han fjernede klemmerne fra mine brystvorter, mere end ønskede, at jeg ville få lov til at mærke de hårde også, på skamlæberne..
Hørte så hans stemme, tæt på mit øre..

"Sæt dig op i sofaen igen, nu først, er det numsens tur. Jeg vil gag'e dig, så du ikke siger en lyd.."

Jeg lovede, halvkvalt i stemmen, at jeg nok skulle være stille, hvis jeg slap for det. Tydeligt, at han nød mit klynkende toneleje.

"Din numse vil svie, hver gang du sætter dig ned på en stol, i morgen."
Min herre holdt, holder, hvad han lover..

Han hjalp mig op at sidde på alle fire i sofaen igen, fjernede håndjernene, mens jeg åndeløst ventede på den sviende smerte mod ballerne. Følte, hvordan jeg helt automatisk strittede med numsen og spredte benene, lidt mere. Tabte vejret fuldstændigt, da det første, smertende, ubarmhjertige slag faldt på kussen, mit venusbjerg..

1 kommentar:

  1. Det så fantastisk dejligt, syntes du ikke?;-)

    SvarSlet