mandag den 10. januar 2011

Fagre nye verden..

Min nysgerrighed rør på sig..

Hmm, en pæn måde at sige, at den er ved at eksplodere. Jeg er virkelig havnet i fagre nye verden, Universet udvidder sig hele tiden, og jeg får mere og mere lyst til at træde frem. Lyst.. Ser diskretion og respekt for privatliv og anonymitet omkring mig, hvilket gør mig mere modig. Fagre nye verden.

Forsigtig-Peter på den anden skulder trækker i den anden retning, pas nu på, du har meget at miste.. Selv om jeg lige fik et jantelovsklaps igår, jeg er trods alt hverken Dronning Margrethe, eller Anders Fogh-Rasmussen, og ikke engang de er blevet hudflettet offentligt.. Men, sladderen kører ;-).

Og det er bl.a. sladderen jeg er nervøs for, hvordan vi mennesker behandler hinanden, ud af netop nysgerrighed, tankeløshed, simpel mangel på respekt.. Det er ikke fordi jeg rent konkret lige nu har nogen eksempler, ikke nogen jeg med antydningens kunst ønsker at sende en pil af sted imod. Jeg er bare forsigtig.

Handler dette her ikke netop om at overskride et par grænser og barrierer... Men, de er jo ikke længere mine til at overskride. Så, jeg må sætte mig på mine hænder og vente, jeg vil jo netop ikke have initiativet, har afgivet det, fået det frataget mig, husk..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar