søndag den 23. januar 2011

Sofa, del 2..

Desværre ikke et dampende sexet indlæg, det kommer helt sikkert en anden dag, jeg er rigtig glad for min sofa..

Men, fik til opgave at berette om hvorfor jeg faktisk har fået ny sofa..

Havde jo en gammel en, som i virkeligheden var min eksmands.. Træls, krads sag, men egentlig ikke noget som generede så meget, når man bare sidder i den. Det er i midlertid noget helt andet, når man ikke har tøj på, og ligger i den.. Men, det var der jo ikke nogen der vidste, da jeg var gift, så sofaen blev, og manden blev smidt ud.. Eller rettere, jeg fik nådigt lov til at låne sofaen, i 1½ år, selv om jeg senere allerhelst havde været fri.. Ville have smidt den ud, på lossepladsen, rituel afbrænding, sådan noget, men pludselig ville han have den igen. Efter 1½ år. Ikke at jeg forstår det, på trods af krads overflade var den, siden hen, blevet noget så plettet, og ikke af ungernes mad eller saftevand..

Så, hvis jeg var ham og hans kæreste ville jeg altså ikke have haft den tilbage igen.. Og jeg kunne altså ikke få mig selv til at fortælle om pletterne.. Så forsøgte i stedet afvaskning med nogen held, selv om lille djævel i mig nok frydede mig bare en lille bitte bitte smule? Gad vide, om han rent faktisk sidder i den sofa?

Trin 2, valg af ny sofa. I virkeligheden kun 2 kriterier. Minus krads, og nem at tørre pletter af.. Valget faldt på lækker blødt kalveskind, hvor jeg overvejede, på engelsk manér, at lade plastikken sidde på. (Det gør de altså også rigtigt, i virkeligheden, ikke kun på film!) Men velmenende, ikke-BDSM veninde mindede mig om, at jeg jo bare kunne impregnere den..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar