onsdag den 12. januar 2011

F! Morgen..

De af rette alder og således inklinerede vil kende filmen "4 weddings and a funeral.." Hvem?? husker ikke Hugh Grant når han sover over sig, hører vækkeuret, på vej til en bedste vens bryllup, og kommer op, videre, frem, med ordene "Fuck - fuck - fuck.." Eller "Bugger - bugger - bugger", men det er en anden historie..

Min version af Fuck morgener..

Vækkeuret ringer 5.38 (ja, jeg ved godt det er et fjollet tidspunkt, men er matematisk indrettet, og 5.35 er for tidligt, og 5.40 for sent..) Når jeg sover sammen med min herre er 5.38, træls.. Jeg bliver høfligt og venligt med hans hånd over min gjort opmærksom om morgenen på hans stive pik, og som lydig tøs ved jeg også, at min herre er B-menneske og ikke sådan umiddelbart til sinds at løfte meget mere end dén ene hånd for at gøre opmærksom på min opgave.. Jeg forventes gøre arbejdet selv. Og, da han kender sin liderlige tøs om morgenen ved han også, at jeg har rygrad som en regnorm, og slet ikke kan lade være..

I morges, vækket på samme vis, prøvede igen at overbevise ham (og mest mig selv om), at jeg altså skulle stå op, nu..

"Du skal sætte dig ovenpå mig, tøs. Jeg vil mærke dig."

Ingen vej udenom, vidste det godt fra start.. Lod min let fugtige kusse glide ned over ham, mærkede, hvordan følelsen af at blive fyldt voksede..

"Sid helt stille, tøs"..

2 hårde, sviende slag ramte hver balle, og jeg var herefter passende parat.. Flov over hvordan han, så nemt, viste mig, hvor skamløs og villig jeg er..

Bagefter, så på uret, som altid.. Fuck - fuck - fuck..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar