torsdag den 6. januar 2011

Afbrudt..

Lå på sofaen, på maven, sort hverdags kjole, lidt kort, ellers ganske uskyldig, gledet op, selvsiddende sorte strømper (selvfølgelig, altid..)

Vi så en ualmindelig fjollet film af den slags, hvor jeg bare får lyst til at gemme hovedet under puderne, så pinlig er den..

Mærkede hans hånd på min numse, blød, kærtegnende, mærkede hvordan jeg slappede af, nød.. Han løftede sin hånd et øjeblik, mig forventningsfuld, hjertebanken, håbede.. Hvorefter han fortsatte med kærtegnene. Han løftede hånden igen, og jeg nåede at tænke, første gang var bare dril, nu mærker jeg slaget.. Mærkede allerede fugten mellem benene blive mere intens.

Men nej, blot mere nus.. På numsen, mærkede så, hvordan hans hånd fornemmede fugten og bevægede sig ned over kussen.

Afbrudt, den yngstes febergråd helt op af trappen. Ikke så nemt at lege med 2 syge børn i dobbeltsengen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar