lørdag den 15. januar 2011

Børnefri..

Fredag aften, børnefri..

Fredag også, aftenen jeg altid falder i søvn på sofaen, også i aften.. Efter forlydende blev der gjort gentagne forsøg på vækning, uden det store held..

Men, det må jo være lykkedes ham, på en eller anden måde, selv om han bagefter sagde, han prøvede et lille trick med et par spisepinde.. Ingen ønsket reaktion..

Fredag aften, champagne, præcis som jeg elsker det, og et lille intermezzo med en kort eller længere lur.. Vågnede, på sofaen, mærkede hans varme krop tæt på, dejligt..

"Tøs, der står en stol inde i soveværelset. Du ved hvad du skal gøre med de ting, der ligger på stolen. Du må ikke kunne bevæge dig væk fra stolen bagefter."

Mit hjerte, bankende, pludselig hårdt. Stolen, tingene.. 5 ting. Blindfold, halsbånd, håndjern, butt plug, creme.. Tænkte, at det var jeg da slet ikke klar til, endnu.. Men, igen, ingen vej udenom. Tog mit hverdagshalsbånd af, som jeg har båret, siden jeg fik det, og tog det brede balsbånd på. Butt plug, håndjernet om det ene håndled, satte mig på stolen og satte blindfolden som jeg kan lide, den sidder. Til sidst, det andet håndled fastlåst, bag om ryggen og stolens ryg, i håndjernet, så langt tilbage på stolen, at der ikke var nogen muligheder for at komme væk..

Hørte hans skridt rundt i lejligheden, mens jeg ventede, ventede, ventede.. Lyde af skridt, et glas, som klirrede.. Jeg ventede.

Endelig hans skridt ind i soveværelset, døren åben, vidste han kunne se mig og holde øje med mig på stolen.. Hørte lydene fra hans taske, mærkede så gag'en, med kuglen i min mund..

"Dygtig tøs."

Klemmer på mine brystvorter, fastgjort til halsbåndet, hørte ham igen gå rundt, og hørte så pludselig lyden fra kameraet.. Vidste hvad det ville vise, tøsen i kort kjole, gledet op over spredte ben, med udsigt til min kusse.Kjolens udskæring med knapper, som passer præcist til at kunne gøre plads til mine bryster over udskæringen, klemmerne, halsbåndet, gag'en.. Fuldstændig åben..

Til min overraskelse løsnede han håndjernene, reb i stedet, med albuerne bundet sammen på ryggen, hænderne foran, reb i mit halsbånd. Som lydig tøs ført ind i stuen, bundet, med halbåndets reb op på krogen over døren, så jeg kun kunne stå på en måde uden at det strammede om halsen, meget rank..

Og så, spanskrøret..

3 kommentarer:

  1. Dejlig beretning og skønt, at I fik udnyttet en børnefri fredag til tosomhed.

    BM

    SvarSlet
  2. Sådanne børnefri dage kender vi godt. Og de er livgivende for legen, friheden, voksenheden.

    Som BM skriver: Dejlig beretning :-)

    SvarSlet
  3. Havde du det ikke bare skønt bagefter<3

    SvarSlet