lørdag den 1. januar 2011

Godt.

Har læst et par rigtig gode blogindlæg omkring status ved nytåret, livet, kærligheden, fremtiden, de glade ønsker om et godt nytår. Jeg synes ikke jeg har været her længe nok til at lave status på den måde, men vil bare sige:

Jeg er så glad for at være her, lige her, hvor jeg er nu, virtuelt som irl. Jeg håber det samme for dig.

Jeg fik tildelt mit nytårsfortsæt af herren.

"Du skal sige ja til alt hvad jeg beder dig om i 2011..   - sexuelt.."

Det lover godt for det nye år..

PS: Ændrede lige overskriften på indlægget, googlede og fandt ud af hvor mange blog-indlæg der hedder "Godt nytår". Jeg er så ækvilibristisk (selv)bevidst? på den "prik-prik" måde, at jeg jo helst vil skille mig lidt ud :-D. Hmm.. På den anden side vel meget menneskeligt kvindeligt, ønsket om bare at ville være en lille smule unik..

1 kommentar:

  1. Lyder som et helt fantastisk fortsæt. Ønsker dig rigtig gode og berigende fornøjelser med at opfylde det.
    Godt nytår

    LilleQ

    SvarSlet