torsdag den 27. januar 2011

Udfordring og erkendelse..

Jeg har gået i den rigtige kommunikationsskole, som ikke taler om belastninger, problemer, vanskeligheder, men positiv kommunikation, "udfordringer.."

Og jeg er blevet udfordret denne uge.. Bloglivet, det som skrives, er grundlæggende positivt, for ikke noget sjovt i at læse om for mange tristheder. Det er ok med indlæg med problemer en gang i mellem, men de fleste vil hellere, når vi spørger nogen, hvordan det går, have svaret, "fint, jo tak, og du?" mere end "jo nu skal du høre, jeg har haft en møgdag på arbejde, mine børn er umulige, og jeg er træt af mine bumser.." På den anden side er der også nogen som elsker at blive bekræftet i, at deres liv bare er en lille smule bedre end det liv, de læser om.

Nå, det er en hel anden snak, ønsker på ingen vis at lyde som en "bitter-fisse", det er jeg ikke. Jeg har bare haft en uge med lidt for mange udfordringer, det "sædvanlige" i et liv som mit med en tidligere konfliktsky eksmand, som nu elsker konflikter, søger dem, og giver mig bekymring præcis hvor en mor rammes hårdest, på børnene.. Så ingen kinky sex snak i dag (kommer nok lidt i weekenden igen ;-)), men et par erkendelser midt i, at eksmanden udfordrede både mig personligt, og mig i forhold til min kæreste. De sidste udfordringer har vi klaret, det er vi gode til, men jeg lærte et par ting i forbindelse med diskusioner, og min submissive side..

Hvad jeg lærte..

1.  En F... morgen kan klare det meste.. (se tidligere blogindlæg..)

2.  At ønsket om pisk, smæk, hans hånd hårdt mod min hud, min hals, mine brystvorter, er dybt forankret i mig.. Sammen med ham i morges (se pkt. 1) mærkede jeg, hvordan jeg dybt dybt indefra tiggede ham om det, bare ønskede, at han skulle vise sin kærlighed til mig ved at belønne mig med slagene.. Mærkede, hvordan det er en helt basal del af min underkastelse, min hengivenhed og min kærlighed til ham.. Det er en leg, men det er så meget mere end det. Det er en del af en dyb kærlighed til ham, noget jeg har brug for at vise ham, submissiviteten, masochismen, og modtage, dominansen, sadismen, som en del af vores kærlighed til hinanden.. Og som gør hel igen, efter en udfordring..

1 kommentar:

  1. Når man først har fundet redskabet til at klare livets udfordringer, så kan selv de mest trælse bare komme an.

    BM

    SvarSlet