mandag den 3. januar 2011

Stolt..

Min kun en godt måned gamle blog har rundet de 1000 hits..! Det gør mig lidt stolt, at der har været så mange klik på den, selv om den helt sikkert ikke falder i alles smag ;-). Til sammenligning har min almindelige, meget lidt seksuelle blog, på et år haft 217 hits.. Men det kunne selvfølgelig også have noget at gøre med, at kun et par veninder kender adressen..

Under alle omstændigheder falder det godt i tråd med et gammelt Marilyn Monroe citat (eller også et citat af en mormon-midwife-pulizer-price-winning amerikansk kvinde, en vis diskussion på Wikipedia omkring oprindelsen..):

Well behaved women rarely make history..

Min herres nytårsfortsæt til sig selv:

At give mig nye striber hver gang mærkerne fra de gamle er ved at forsvinde..

1 kommentar:

  1. Tillykke med de første 1000 læsere, jeg er sikker på, at der kommer mange flere til ;o)

    SvarSlet