tirsdag den 4. januar 2011

Blog læsning..

Fagre nye verden..

Så mange fantastiske blogs, ord, fantasier, oplevelser, som strømmer rundt på internettet, lige til at fange ned i en fantasifuld tøs' hoved..

Jeg nyder virkelig den verden, jeg har fundet mig selv vandrende ind i, en verden i et mørkt univers, med fantasier og en sanselighed, en indlevelsesevne, som jeg finder ret unik. Også en verden med blogs og beskrivelser af lyster og oplevelser, så meget mere kinky end jeg i min troskyldige hjerne havde troet fandtes, i virkeligheden. Bevares, min jyske sjæl har vel nok været forbi et tv program i ny og næ, hvor "kinkyhed" blev beskrevet, men på en eller anden måde ikke så vedkommende, det var jo bare tv, næsten lige som en film..

Men nu, hvor jeg selv blogger og fortæller om virkelige oplevelser, oplever jeg, at de andre oplevelser, jeg læser om, pludselig bliver mere levende, mere virkelige, i mit hoved. Det er ikke det hele, jeg tænder på, og det er også fint. Fornemmer hos de fleste i universet en åbenhed og forståelse, rummelighed, plads, til forskelligheder. Fornemmer dog også en god portion indspisthed? (hmm, findes alle de "hed"-ord overhovedet?) i en meget lille kerne af folk, som kender hinanden, og som derfor også ind imellem, på godt og ondt, langer ud efter i hinanden, i tolerancens navn. Men, det skal der jo også være plads til..

Og, en del af det jeg læser, tænder mig meget mere, end jeg ville have troet.. Hvem ville havde troet, en jysk, korrekt, pæn og ordentlig storesøster fra et godt, solidt landmandshjem ville havne i denne skønne verden af / med BDSM.. (Oversat, jeg ville aldrig have troet, jeg..) På den anden side, er det netop sådan en som mig, som havner her. Jeg har hørt, at de pæne piger er de "værste", og jeg er ret "pæn".. Og at havne er også et forkert ord, jeg er lige præcis her, hvor jeg aller helst vil være, blev kun lokket, en lille bitte smule, på min nysgerrighed..

Nå, vedrørende blogs, heldigvis kan man jo bare klikke væk, hvis man havner et sted på nettet, der er lidt for meget. På den anden side, jeg har et pænt stort nysgerrighedsgen.. Og, en meget veludviklet fantasi..

Og og, jeg skriver stadig med for mange indskudte sætninger, tøsede tanke-prikker og gåseøjne..

6 kommentarer:

  1. HAHA!

    Indspist(-hed) det er lige præcis det BDSM i Danmark er, indspist og fyldt med folk der kender hinanden og gerne stikker hinanden i ryggen til fordel for den (efter sigende) bedste S mand. Enjoy!

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke hvor "Anonym" færdes, men det er ikke den verden jeg har mødt. Om forskellen er, at vi er et gift og etableret par, skal jeg ikke sige. Måske det også handler om, hvad man opsøger og selv udsender *s* Kast jer ud i det med åbent og nysgerrigt sind. Sug til jer og brug jeres sunde fornuft til at sortére...

    SvarSlet
  3. ovenstående kommentar er nem at skrive når man er anonym..

    Nå men pyt. Jeg skriver også med alt for mange indskudte sætninger, ufærdige tanker, prikker og alt muligt andet, men det er helt ok, har jeg bestemt, for jeg skriver jo som mig.. Og det er vel det vigtigste.

    Jeg læser glad og gerne det andre skriver, og sluger også det som kan være alt for svært, bare fordi jeg er så pokkers nysgerrig...

    SvarSlet
  4. Hej Anonym, Kyria, Fannie :-)

    Tak for jeres bemærkninger, jeg glædes over at min blog bruges til at fortsætte en debat, jeg ser andre steder,
    Kyria, jeg møder verden, også dette univers, med et meget åbent og yderst nysgerrigt sind :-). Er i det daglige en offentlig person og er derfor forsigtig med at vise mig "in face", men det sker.
    Og jeg er SÅ glad for, at min blog giver lyst til at kommentere, tak!

    Kh.

    SvarSlet
  5. ORD er fantastiske, de rykker rundet, udvider, indsnævrer, begrænser og udspiler ens verden og opfattelse af den. Fryd.

    Jeg samler, samler på interessante og fantastiske fantasiudviklende indlevende blogge med ord fulde af fryd, tanker og "jeg"-er. Det giver mig modet til selv sætte ord på, selv at være mit "jeg".

    og så er der alt den herlige livgivende erotiske sansning.. mums


    snidder og snadder og fnidder og plidder.. hvorfor skulle BDSM verdenen være så totalt anderledes end den omkringværende? Nogengange tænker jeg at lige denne verden, med al dens rummelighed og lille befolkning gør at flere ting fylder og larmer mere fordi de ydre rammer af BDSM verdenen er begrænsede mere og dermed også snidder.

    Nysgerrighed slog katten ihjel.. nå men så er jeg en kat.. de har mig bekendt også ni liv, så jeg går full in on nysgerrigheden...man kan om ikke andet vende i luften og lande på fødderne igen, stritte med halen og spankulere væk.

    LilleQ

    SvarSlet
  6. @Fanny O Læs bare en masse, sådan blev vores verdensbillede radikalt ændret, netop gennem blog læsning..... Og som du selv konstaterer, er der noget der er for meget eller blot uinteressant så klikker du jo bare videre....:)

    Vi læses ved....

    /Master Boas.

    SvarSlet