fredag den 31. december 2010

Nyt.

Nye følelser og oplevelser i går..

Min herre kom, aftensmad, almindelig familiehygge, en film på tv som bestemt ikke fik mig til at tænke på sex og sm.. Faktisk får jeg det næsten fysisk dårligt når jeg ser psykopater på tv, selv om det er en film og godt skuespil, mit indre knuger sig sammen så det gør ondt.. Noget med fortid, men også noget med indlevelsesevne, tror jeg, en evne som på det fysiske plan så afgjort udvider sig for øjeblikket, med fantasierne og oplevelserne, som følger med..

Så på ham, så pludselig blikket i hans øjne, det særlige blik, som sender gys ned af rygraden på mig med det samme, fordi jeg ved hvad det betyder.. Havde kort forinden set hans sorte taske, vidste..

"En tøs som driller får straf i dag, hvor mange piskeslag har du fortjent?"

5, tavshed.. Jeg rettede det til 10, sammen med de 10, jeg har opsparet..

"Først forkæler jeg dig lidt."

Jeg mærkede hans tunge, hans hænder, på min krop, ned mod min kusse, vidste som han vidste, at hele min krop lå spændt i forventning, nok om hans blide berøringer, men endnu mere efter, hvad jeg nu vidste, jeg ville mærke. Og alligevel noget nyt..

På knæ i sofaen, ham bag mig, hans hænder stramt om mit hår, mærkede jeg lette, så hårdere slag på min kind, og hans mørke stemme, "tøs".. Nyt..

"Læg dig på knæ foran og hen over sofaen, tøs".

Mærkede hvordan han lynhurtigt låste mine hænder på ryggen med håndjern, hårde og kolde, lidt skarpe, ikke af den slags, jeg selv kan åbne. Herefter gag'en, kuglen i munden hård og en lige anelse for stor til det nogensinde bliver behageligt. Men det er jo heller ikke meningen. Pisken, min yndlingspisk, ikke meningen jeg selv kan vælge, om jeg må få spanskrøret eller pisken.. Pisken som ikke laver de samme mærker som spanskrøret, igen, tøsen får ikke lov til at bestemme, hvornår jeg må få mine mærker..

Pisk, hans hånd så hårdt og stramt om mit hår, at jeg mærkede tårerne næsten komme frem i øjenkrogene.. 10 slag.

"Så har du stadig 10 slag, du kan tænke over.."

Hans fingre, i min kusse, mit andet hul, så våd, klar, til alt han giver mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar