søndag den 19. december 2010

Særlige søndage..

Søndag morgen..

Jeg vågner altid først. Fantasien, som jeg sikkert deler med mange andre kvinder, om at blive vækket, sent om natten, tidligt om morgenen, frækt, hårdt, holdt fast, nede, taget, bliver nok ikke virkelighed..

Jeg elsker at vågne ved siden af ham, vende mig rundt mod ham, smile, række ud, efter ham, mærke hans krop, vække ham.

Jeg husker ikke detaljerne fra i morges, men stemningen, varmen, det øjeblikkelige begær.. Jeg vågner, efter en uskyldig drøm, mærker ham, og straks vågner begæret.. I mig, i ham.

Jeg fik besked, igen. Lå, på maven, manchetter på håndled og ankler, hænder og fødder kædet sammen, numsen strittende lige i vejret. Jeg blev taget, brugt, elsket, begæret, og fik belønningen, flere smukke dobbeltstriber på huden..

.
.
.

De særlige søndage hos ham, har jeg det som om jeg har været på wellness ophold, den fantastiske følelse i alle muskler og nerver i min krop efter fræk og skøn sex, bagefter, en løbetur om søerne, et langt, varmt bad.

Vandet i brusebadet er p.t. meget koldt. Min herre sagde i dag, at de lyde jeg laver under det kolde vand minder om mine lyde under sex. Han har nu nægtet at lave bruseren..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar