søndag den 12. december 2010

Det er fordi..

Næste gang jeg ser min elskede, tænker jeg, at denne gang skal vi bare have helt almindelig sex. Ikke noget med uartige fantasier, frække tanker, dyb lyst efter pisk, slag mod numsen, frække fantasier.. Næste gang har jeg lyst til stille og rolig, øm, varm, blød elskov, hans varme arme rundt om min krop, langsomt, roligt, nærhed..

Det har vi også, men..

Når jeg ser min elskede ender det alligevel anderledes.. Jeg kan slet ikke holde de frække tanker væk, jeg bliver, så våd og liderlig efter ham, efter at hengive mig totalt til ham, efter at han skal hviske sine frække fantasier ind i mine ører, puste til mine egne fantasier, vild efter, at hengive mig til ham, lade ham straffe sin nu igen, lystne tøs, med de pisk jeg higer efter.. Efter striberne på ballerne, efter at kaste mig ud i den vilde lyst og begær efter ham, efter de belønninger, jeg også får, hans pik i min mund og smagen af ham, hans fingre, tunge, som driver mig ud i orgasmens rus..

Hans forklaring, på mit uudslukkelige begær.

"Min skat, det er så enkelt, du er en tøs, min tøs.."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar