lørdag den 18. december 2010

Gaven..

Lørdag aften..

Min herre lavede skøn mad, dejlig rødvin, lidt sødt til kaffen.. Jeg havde fået besked på at lave kaffen og finde min gave, spanskrøret frem, og lægge det på sofabordet. Jeg adlød. Jeg var også blevet bedt om at fortælle, hvor mange slag med spanskrøret, jeg havde opsparet. 15.. Best som jeg sad og nød kaffen lød ordene:

"Når du sætter koppen på bordet næste gang, er du min.."

Kildrende varme fornemmelser jog gennem hele min krop, og jeg fik meget hurtigt sat koppen.

Med bankende hjerte så jeg halsbåndet i hans hånd. Han gav mig det på, og bagefter "blind-fold'en". Den er meget effektiv, blødt, sort læder, sidder så tæt at jeg ikke engang aner lys. Han trak mig op af sofaen, vi sad i, vendte mig rundt, og skubbede mig hen mod de franske døre i hans lejlighed. Min overraskelse, kroge sat op over døren. Dem så jeg ikke, men blev bundet om begge håndled med det sorte reb, og mærkede hvordan han trak mine arme opad, mærkede, hvordan rebet strammedes om håndleddene. Nærmest automatisk spredte jeg benene, mærkede hvordan jeg blev fugtig.

"Jeg tror, din numse og din hud først skal varmes op, før spanskrøret.."

Jeg hørte ham forlade rummet, og gå ind i soveværelset, hørte lyden fra hans sorte taske, som det lyder, når han finder, hvad han har lyst til at bruge på min krop. Jeg mærkede de først bløde, så hårdere klemmer mod mine brystvorter, mærkede gyset, den pirrende smerte. Mærkede pisken, den´ med frynserne, blødt, hårdere, ikke rigtig hårdt, mod min numse, brysterne, maven, kussen, vidste, at hvis han mærkede efter kunne han mærke, hvordan min ophidselse i kroppen steg..

"Nu er det tid til at mærke spanskrøret.."
.
.
.

Senere, efter den svidende, brændende smerte, efter endelig at få, hvad jeg begærede at mærke, efter at han havde holdt mig tæt, blødt, varmt, omsorgsfuldt, blev jeg igen ført hen mod de franske døre, lagt på gulvet, på en madrads, som pludselig lå der.. Igen, blev mine hænder bundet op, denne gang sammen, mens jeg lå med hede fantasier om også at få benene bundet op. Jeg var heldig..

Benene spredte, åben for ham..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar