søndag den 5. december 2010

Morgenen..

Vi havde sovet sammen alle 3 i hendes dobbeltseng. Helt rigtigt, så tom en følelse at skulle køre hjem, sent om natten.

Tøsen kunne ikke sove, så Herren måtte hjælpe hende i hendes lyst, mens jeg lå imellem dem, sovende. Jeg vågnede ved hendes stønnen i mit øre, mens herren kyndigt drillede hendes kusse. Jeg fik nådigst lov til at tage over, mine fingre i hendes kusse, min hånd, maserede, rørte, bløde, blide, hårde bevægelser frem og tilbage i hendes kusse, til hun sprøjtede ud over mig, i endnu en orgasme..

Morgenen efter i tøsens hus..

At vågne sammen var meget intimt, mere intimt end jeg var forberedt på.. Skønt at vågne med hånden på hendes talje, lade min hånd glide ned over hendes runde, fyldige baller, op mod hendes stive brystvorte. Det fik jeg ingen straf for, kun belønning..

Jeg løftede mine baller op, prydede af de smukke mærker, tøsen havde givet mig aftenen forinden.. Min herre, bag mig, hans hænder faste om mine hofter, holdt fat, hårdt, og jeg mærkede ham fylde mig op, helt, overalt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar