torsdag den 16. december 2010

Skulle egentlig ikke sidde her..

Jeg har en lang liste af ting, jeg burde gøre, rydde op, vaske op, ordne vasketøj, pakke til weekend, lave julegave liste, osv osv osv..

Men bloggen kalder. Ikke fordi jeg har noget specielt inspirerende at fortælle, men er måske ekshibitionistisk nok til at håbe, det bliver interessant alligevel..

Har for en gang skyld en hverdags aften rimeligt med energi (Plejer at falde i søvn på sofaen kl 9 om aftenen, når jeg er alene). Årsagen er, at jeg har sovet fantastisk i nat. Jeg har haft mareridt de sidste nætter om ting jeg ikke kan ændre, triste ting, men i nat sov jeg i min Herres arme, og bare sov. Nærværet i nat holdt alle de mere triste ting væk, så dejligt..

Glæder mig til weekenden. Planerne er ændret lidt, måske er jeg så heldig at i morgen eftermiddag og aften bliver mere end spændende, jeg håber..

Et par sms'er i dag:

Mig: "Mmm, hvordan kan det være, jeg kan blive helt varm og tændt med skønne fantasier ved bare at klapse mig selv lidt i numsen.."

Ham: "Fordi du er en fræk tøs, der ved, at der venter dig noget frækt forude.."

Og jeg venter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar