torsdag den 2. december 2010

Venten..

Lige nu venter jeg.. På den sidste sms fra tøsen, inden jeg ser hende i morgen.. Inden min fantasi bliver rigtig..

Har et par tanker om hvor heldig jeg er. 2 mennesker, tøsen, min Herre, som begge vil få mig til at føle fantasien.. Min herre, som hviskede frække ord i mine ører, om en tøs, som rørte min hud, de mest følsomme steder, mine bryster, min mave, mine lår, min kusse.. Om tungen som fulgte håndens spor..

Sms'en igår..

"Du må ikke røre ved dig selv, med mindre din herre OG jeg giver dig lov.."

Planen, hver gang jeg sender mere end en´ sms til hende om dagen, koster det 10 piskeslag med min yndlingspisk..

Jeg har allerede 20, som venter.. Lige nu gibber det i min krop, hver gang der kommer en sms ind, måske er det den.. Jeg må heller ikke sms'e hende, 10 piskeslag.. Det kommer det snart til at koste..

Havde vidunderlig morgen. Jeg rørte ikke mig selv, men vågnede i min Herres arme, mærkede hans varme, favnende krop, mine ben som slyngede sig om hans.. Jeg mærkede han stive pik, rørte, hviskede ord, hvor meget jeg glæder mig til næste gang at mærke hans pik glide ind i min mund, mærke hans stigende ophidselse, hans hænder fast om mit hår.. Jeg selv så våd, tændt, havde hele tiden i tankerne, at jeg vidste, jeg ikke måtte røre mig selv. Min herre forbarmede sig over mig, fandt hurtigt min klit, som var så hård, så fugtig. Små, cirklende, drillende bevægelser, kyndigt, dygtigt, ledte han mig, ind i en skøn skøn orgasme..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar