tirsdag den 30. november 2010

Stop mig, hvis jeg bliver for lummer..

Skønt udtryk, egentlig, lummer..

Har læst min blog igennem, tænker lidt, jeg vil gerne skrive noget frækt og erotisk, få nogen til at mærke den samme kildren, jeg også mærker..

Men, jeg vil altså ikke være lummer! Jeg har masser af glimt i øjnene, og hang til ordækvilibrisme.. Så, hvis jeg ind imellem laver lidt grin med mig selv og hvad jeg skriver er det kun fordi jeg har fortjent det.. Janteloven hersker på sit højeste i mit indre. Jeg skulle jo nødig tro jeg var lidt for god, lidt for fræk, lidt for meget.. Så jeg giver lige mig selv et lille klask i numsen, bogligt talt (min Herre klarer det bogstavelige), så jeg ikke bliver for selvsmagende og selvhøjtidelig.. Elsker at være højt til vejrs på stiletterne, men ikke for højt med røven, sådan da..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar