tirsdag den 30. november 2010

Dagens sms fra tøsen..

"Du vil få en aften med så meget nydelse, at du vil tigge og bede om mere.."

Fik mig til at overtræde beskeden om kun at måtte sende én sms om dagen.. Glæder mig allerede til min straf..

Løftet fra min herre igår, mens jeg lå på sofaen, armene oppe bag hovedet, spredte ben, så våd.. Hans tunge, drillende, fingeren drillende, på min klit, i min kusse..

"Hvis du er en god tøs, vil tøsen og jeg slikke hvert vores hul.."

Måske jeg ikke er en god tøs, måske jeg er? Jeg er jo en tøs....

Han slikkede mig, drillede, cirkler, sugen, indtil jeg kom i en skøn orgasme..

Jeg gjorde gengæld i morges.. Han er begyndt at vågne med den største, stiveste pik.. Jeg ved, han også har dejlige fantasier, om weekenden..

Fik lov til at smage ham. Han satte sig over mig, førte sin pik ned i min varme mund, mine læber omsluttede ham. Mærkede et fast tag om mit hår, og mens han holdt fast i mit hoved med et stramt greb om mit hår, førte han min mund fast og hårdt frem og tilbage, læberne omsluttende ham, omkring ham, og kom, varmt og skønt, i min mund..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar