mandag den 29. november 2010

Små ting..

Små ting ledes min vej, inden fredag..

"Du må se hvad vi skriver på mailen frem til tirsdag, herefter er du i karantæne.."

"Fra det øjeblik dine læber rører champagneglasset er du min og tøsens.."

"Du skal sidde imellem os, mens vi spiser, tøsens hånd skal ligge på dit lår hele tiden.."

Jeg har bestemt hendes påklædning, feminin, høje sorte stiletter, sort BH med diamanter, hofteholdere, gennemsigtig top. Så jeg hele tiden kan fornemme hendes hud bag..

"Du må kun sende en´ sms om dagen, ellers får jeg det at vide, og så får du din straf.."

"Der er smukke bjælker i huset, du vil stå bundet og vente, tændt, utålmodig, blød.. Imens vil tøsen og jeg nedenunder planlægge, hvad vi har lyst til at gøre ved dig.."

Jeg er så tændt, allerede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar