søndag den 28. november 2010

Har fået besked..

Egentlig burde jeg måske skrive lidt om hvad der tidligere er sket, det når jeg måske en anden gang. Men, jeg begyndte bloggen fordi jeg er ved at løbe over med alt hvad der sker af vidunderligt frække ting lige nu..

Jeg har fået besked.. Min herre har givet mig lov til at at opleve en hemmelig fantasi jeg har haft meget længe, at mærke en anden kvinde, en anden tøs.. Jeg har mødt hende, tøsen, havde egentlig en fantasi om bare at blive forført, men ved at møde hende er det en beslutning, jeg er fuldstændig med i.. Og for hver dag der går, til næste weekend, forfører min herre mig mere og mere, ind i fantasien.. Jeg må kun læse mails, hvis jeg får lov, og fra i overmorgen, slet ikke.. Min herre har lagt linierne til en fræk aften, og jeg er så tændt..

Jeg har fået en gave fra min Herre, en lilla Lelo. Det er kun en substitut for den rigtige pik, jeg helst vil have, men jeg er så tændt nu, at jeg ikke kan vente til i morgen.

Han siger: "Du må gerne, men du ved, det koster ekstra slag med pisken."

Dem tager jeg imod med glæde..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar