lørdag den 4. december 2010

Oplevelsen..

Jeg ankom til tøsens sommerhus..

Hun åbnede døren, smilende, og jeg havde lyst til et kys. Hun vidste det godt, men smilede, og tog pænt imod min værtindegave.. Jeg tror hun kunne lide hvad hun så, min stramme sorte bluse, og lædernederdelen som smøg sig om min numse..

En hyggelig eftermiddag, kaffe, snak, trygt og rart. Herren kom, havde tilbudt at lave mad til tøserne. Fordi han kan.. Menuen valgt med omhu, blåmuslinger, kammuslinger, fisk..

"Fanny Tøs, fra det øjeblik du sætter læberne om champagneglasset er du vores.." Jeg nød de kølige dråber, som gled ned i min hals, perlende, friske, i det varme rum fra skæret af stearinlys og brændeovnen..

Havde inden middagen fået 2 opgaver..

"Du skal vælge hvilken stol du vil bindes til." Jeg havde prøve-siddet dem alle, og valgt.
"Du skal finde ud af, hvor bjælken går til på dine håndled, når vi vil binde dig til den, så du kan give besked."

Jeg havde glædet mig til at tage mit særlige tøj på for Herren. Mit smukke, grønne silkekorset, der giver mig en talje som fra det 18'ende århundrede. Bløde, selvsiddende, sorte netstrømper, kort, sort, stram nederdel, sort Bh, meget tynd gennemsigtig sort bluse over, så bh'en og korsettet tydeligt sås igennem. Meget høje, sorte stiletter. Fornemmede min Herres tilfredshed over mit udseende..

Maden var fantastisk. Mærkede tøsens hånd på mit ene lår, min herres på det andet. Nåede ikke at spise så meget, fik beskeder af tøsen.
"Du skal hente vand til mig." "Jeg har spildt lidt fisk på kjolen, tør mig ren."

Efter maden.
"Fanny Tøs, gå hen og hent din stol, sæt den foran brændeovnen, tag din blind-fold på".
Min blind-fold er af det blødeste læder, den slutter helt tæt, så jeg intet kan se, hverken mørke eller lys, og når min herre tager den af går der stadig lidt tid, hvor jeg intet kan se.

Rebene, som blev strammet, om mine håndled, begge ankler, fast, mens han spredte mine ben. Jeg hørte dem gå og snakke, Herren og tøsen, planlægge, hvad de ville gøre.

Jeg mærkede, tøsens hænder, der langsomt fulgte indersiden af mine lår, og hendes tunge, der fulgte efter, blødt, frækt, spillede hun med tungen, hen over min kusse.. Åh så kort tid, hvorefter jeg mærkede noget glat og hårdt, legetøj, mod min kusse. Brugte mig, trængte ind, i mit fugtige, hede indre..

Han bandt mig op. Jeg fik besked på at tage min nederdel, blusen, og bh'en af. Tilbage, strømperne, skoene, korsettet..

"Fanny Tøs, nu skal du gå op af trapperne og stille dig foran bjælken, som du har forberedt dig på, så jeg kan kan binde min ulydige tøs. Jeg kalder på tøsen, når jeg er færdig, hun skal piske dig for din ulydighed. Med ridepisken, din yndlingspisk. "

Og han bandt mig, fast, så jeg stod med spredte ben, tilgængelig, med blottede, varme baller. Kaldte på tøsen.

"Fanny Tøs, du har været meget ulydig. Vi har aftalt 20 piskeslag, og for hvert slag skal du sige Tak, tøs.."

Hun begyndte, de svidende varme smæld med pisken.. Ind imellem fik jeg at vide, jeg talte forkert, glemte at sige tak, og så begyndte hun forfra.. Jeg mærkede, hvordan jeg gled længere og længere væk, i smerten, nydelsen, så våd..

Herren kom op af trappen, inspicerede, at tøsen havde gjort det godt..

Og så begyndte min oplæring i en kvindes tøsekrop. Jeg fik lov at slikke, mærke, pirre, hendes vidunderlige kusse med min tunge, fik besked af hende, af min herre, gled væk i nydelse, ekstase, så rigtigt, endelig..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar