torsdag den 30. december 2010

Lidt dum..?

Har opklaret en del af begrebet mind-games eller mind-fuck..

Et lille et her.

Jeg får besøg i aften, af ham..

Blev som sædvanlig rigtig glad og kry, drillesyg. Gav drillende tilladelse til at han måtte smække min mås, hvis han ellers medbragte noget til at gøre det med..

Ja jeg ved det godt, ehm, dumt..
Jeg har nu fornøjelsen af hele dagen at gå og spekulere over, om han vælger at straffe min frækhed med ekstra smæk, eller straffe mig med ingen smæk overhovedet..

Jeg har prøvet det, lå klynkende og tændt ved siden af ham og fik at vide:

"Ikke i aften tøs, lig så stille! Jeg er træt.."

Efter lidt overvejelse og selvynk gik det op for mig i al sin skønne enkelhed, at jeg ikke i 1½ år overhovedet har overvejet at bruge den sætning selv, - ikke i aften, jeg er træt..

1 kommentar:

  1. fannie det er så skøn læsning ... det er som jeg selv er :D
    man sætter sig selv op til straf og man ved det, men man kan ikke lade være ... vi mindfucker os selv ? ;-)
    Knus
    Tøsens verden

    SvarSlet