onsdag den 22. december 2010

Webmaster..

Stødte på udtrykket "Webmaster" i anden sammenhæng, et ord, som pludselig har fået en hel anden betydning..

Jeg bruger ikke ordet Master om min Herre, til at begynde med syntes jeg faktisk det var lidt mærkeligt at kalde ham "Herre", han var og er jo min kæreste, og hvad han gjorde var og er erotik og sanselig nydelse. Jeg tænker ikke så meget over at jeg underkaster mig, nyder min straf, når jeg har sparet op til den, og at han i den situation og i det hele taget er min Herre, det er bare sådan, det er..

Men jeg ville egentlig ikke filosofere over mit forhold og ordet Herre, mere over Webmaster. Helt klart et ord, man kan få hjertebanken af og blive tændt af, en Master, som fanger kvinden i sit net af sanselighed og begær, driver kvinden længere og længere ind i sit spind og med sit spind binder hende fast, urokkelig, i sin magt..

Webmaster har så afgjort fået en hel ny betydning, kommer aldrig til at se det ord igen uden at blive en lille smule tændt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar