lørdag den 25. december 2010

Glade jul - prik prik..

Julen er hjerternes fest, glædelig jul, og helst ingen jul uden julesex.. Prøver at huske om jeg fik sidste år. Jeg var i hvert fald ikke trusseløs hele sidste juleaften..

Fik i år, fik lov til at røre ved mig selv, komme, med hans hånd meget - meget fast, om min hals. Jeg fik et par frække fantasier af min herre, om forkælelse, nus, og ønske om spanskrøret.. Savner det, mine mærker på numsen er stort set væk, og jeg har det bedst, når de er der.. Overvejer om jeg må købe legetøj til en sort taske hos mig, så min herre altid har ved hænderne, hvad han måtte ønske og få brug for..

Jeg ville elske at stå nede i SM butikken og føle på piskenes bløde læder og fantasere om, hvordan jeg ville reagere på dem..

Jeg kan huske første (og eneste gang), jeg var i butikken, hvordan jeg prøvede at se ud som om det da bare var sådan noget jeg bare gjorde hver dag.. Det var det ikke. Hvor kan tankerne forandre sig hurtigt.

.. Har fået en ny opgave af min herre, som jeg måske fortæller om, snart.. Jeg er jo tøs og drillepind, og det er nemmere at drille en computerskærm med ord end min herre i virkeligheden. Dér bliver jeg lynhurtigt som blødt smør..

Resten af julen mindre pikant. Juleaften og -dag i familiens skød, hvor halvdelen af familien lige blev og overnattede og da også spiste aftensmad med juledag.. Ikke med i planen, hmm.. Savner alene med ham..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar