mandag den 20. december 2010

Min begyndelse..

Har lige læst en fantastisk anden blog om dette Univers, hvor det gik op for mig, at jeg faktisk ikke har fortalt så meget om min begyndelse, men ret hurtigt på dagbogsfacon begyndte at fortælle om fantasier og oplevelser..

Mit liv før dette varede 38 år, almindelig, tryg opvækst som korrekt storesøster i kernefamilie med masser af hæmninger. Uddannelse, arbejde, seriel monogami, gift, skilt, mindre børn.. Kedelig sex, ofte ingen sex, enkelte lege, mest da jeg var yngre, mere uskyldige, med håndjern, reb, men uden at jeg havde evnen eller trygheden til at hengive mig, syntes vel nærmest det var lidt morsomt, mens jeg i det skjulte lå og planlagde næste dags indkøb..

Blev single for 1½ år siden, efter ca 2 års overvejelser på den ene side og på den anden side, så var ret afklaret og kastede mig efter ret kort tid ud på det almindelige dating marked, havde været der før, velkendt terræn, 6-7 år tidligere. Efter et par almindelige og mere eller mindre vellykkede dates mødte jeg ham..

Hans profil var anderledes end de andres, mere end antydede et mørkt univers bagved: Citat (og undskyld jeg ikke har fået lov at bruge hans ord, men de er smukke): "jeg nyder det psykologiske spil i et forhold mellem mand og kvinde, hvor manden forfører og fører kvinden ned ad en vej, hvor hun giver afkald på selvbestemmelse og lader sig falde ind i den rene nydelse og selvforglemmelse.."

Ærligt, så vidste jeg ikke helt, hvordan jeg skulle forholde mig til hans ord, men jeg var mere end nysgerrig efter at møde manden bag ordene.. Mødet, det første, var, ja, fantastisk, noget helt særligt, en almindelig date med gåtur, kaffe og frokost, og en luft, der endte med at være så ladet, at vi helt sikkert var endt hos ham, hvis ikke der skulle hentes børn. I stedet endte det med kys, og en fornemmelse af forelskelse..

Efter den date startede min indføring i det mørke univers som submissiv, masochist, forsigtigt, langsomt, drillende, prøvende, kyndigt, sideløbende med et helt almindeligt kæresteliv med hver vores børn og 2 bopæle, som det stadig er, bl.a. pga børnene.

Han var, er, fantastisk, har i løbet af 1½ år lært mig mere om hengivelse i lidenskab og lyst end jeg har kunnet et helt langt liv. Han skubber mig hele tiden længere og længere, bestemt, blidt, kærligt, frækt, med absolut erotisk bestemmelsesret over mig. Og hele tiden har jeg kunnet mærke, hvordan min lyst til at opleve mere, underkaste mig mere, bare er blevet større og større..

Hvor jeg tidligere ikke kunne fordrage slag i numsen tændte det mig, tænder det mig, som jeg aldrig havde forestillet mig, det kunne, fra utålmodigt at vente på hvad der nu skulle ske når jeg mærkede reb, blev selve processen, følelsen, forventningen, en del af hengivelsen, vejen.. Hvad angår pisk, læs bloggen, jeg er ved at lære spanskrøret at kende, er dybt stolt og glad for mærkerne, som det efterlader på min hud, som bevis på min lyst og min hengivelse..

Hans berøring af min nakke, hans hænder som strammer om min hals eller om håret tænder mig omgående, får mit hjerte til at banke, åndetrættet til at blive tungt, min krop til at blive klar, til ham.. En arm om skulderen, et blik fra hans blå blå øjne, en sms, en mail.. Jeg har aldrig oplevet at have så meget lyst til en mand før, lyst til alt, til bare at gå videre, længere, opleve mere, aldrig oplevet at det bare bliver bedre og bedre og bedre..

1 kommentar:

  1. Dejlig blog, nyder at læse den :) Venligst soltøsen

    SvarSlet