mandag den 13. december 2010

Pris..

Jeg har en fantasi..

Jeg elsker de striber, min herre sætter på min bløde, runde bagdel, går og rører ved min hud, kærtegner den, hvor mærkerne er..

Jeg har været inde i en SM butik, butikken vist nok, i Studiestræde. Så´ der for første gang et spanskrør. Først tænkte jeg, at det havde jeg bestemt ikke lyst til. Det må slå hårdt, gøre rigtig ondt, glemte et øjeblik, at som jeg kommer længere og længere ud i nydelsen er der ikke noget der hedder rigtig smerte, før det sidste slag.. Hvad jeg først i min læreperiode syntes gjorde ondt, er kun bløde slag nu.

Jeg så´ spanskrøret. Jeg har set de smukkeste mærker på billeder på blogs, og ved, at den har jeg rigtig meget lyst til at mærke. Til at se resultatet, røde dobbeltstriber på begge baller..

"Herre, jeg ønsker mig et spanskrør, ønsker at mærke følelsen, den skarpe smerte, vide, at der kun skal få slag til.."

"Har du fortjent det, tøs?" Spurgte han, da vi legede sidst, meget blidt, lokkede han mig på vej med sine fingre mod orgasmen.

"Jeg tror," sagde han, "at fra nu af koster hver orgasme 5 slag med spanskrøret."

Jeg mærkede, hvordan jeg blev mere og mere våd, liderlig, brændte, trængte, ønskede det, ønskede at betale prisen, begyndte at tælle sammen i hovedet, hvor mange slag jeg kan nå at tjene op til, inden jeg får min gave..

Jeg kom straks efter, og hørte hans stemme:

"Dygtig, du er en meget dygtig tøs.."


Ingen kommentarer:

Send en kommentar