fredag den 17. december 2010

Morgenfilosofiske tanker..

Hvad skal man ellers bruge en morgen til i tæt trafik med glatte veje :-).

Jeg blev her til morgen igen fyldt af den glæde jeg har over, at have et følelses- og erotisk liv som er så godt, som det er, nu, og har været det sidste 1½ år. Jeg har været en af dem i dårlige ægteskaber, med manglende kommunikation og rigtig dårlig sex. Det er slut nu..

Måske er det bare fordi kvinder i 20'erne og start 30'erne ikke er specielt gode til den slags men tror, de skal lade sig nøje. Måske er det, fordi vi, når vi nærmer os de 40 bliver mere og mere bevidste om, hvad der er godt og ikke godt. Det er ikke nødvendigvis jagten på orgasmen, men mere den sanselige, nydelsesfulde, erotiske fornemmelse, hele oplevelsen sammen med manden der er genstand for alt begæret, alle følelserne.. Ikke at jeg påstår, at man først finder lykken ved god sex når man bliver 40, men jeg kender efterhånden et par historier, som ligner min, så det ses i hvert fald hyppigere og hyppigere.. Bagsiden af medaljen er, at vi også kommer til at stille større krav til os selv og vores forhold, og så har vi problemerne, hvis ikke manden forstår at styre infernoet af kvindelige følelser..

Nå, pointen var faktisk ikke engang det´, men blot glæden over, at jeg har fundet manden i mit liv. Læser klicheerne bag ordene, men bag igen ligger dybe følelser, så undskyld det fortærskede danske sprog.. Glæden over, at min mand finder en nydelse i at glæde og forkæle mig, som jeg aldrig helt har forstået. Han siger han finder samme glæde selv, og når han siger det er det rigtigt, men jeg tror stadig ikke helt, jeg forstår det. Eller, måske kan det forklares med et andet kliché-dybfølt ord, kærlighed. Og, naturen af hans begær..

Tænk at jeg har en mand, som gør så meget for at glæde mig, følelsesmæssigt, som sexuelt.. Og da dette mest er en fræk blog handler det selvfølgelig om, at han skubber mig ud over kanten i alle følelserne, når han rammer min følsomme hud med hænderne, pisken, klemmerne, er det en´ stor nydelse i smerten, nydelse i sanseligheden som følger, blide, frække, fantastiske berøringer.. Alt sammen for at føre mig længere og længere ud, endnu tættere på ham, i begæret, følelserne, sanseligheden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar