tirsdag den 21. december 2010

Det virkelige liv..

Sniger sig ind på mig. Min nysgerrighed i forhold til mit mørke univers her kontra det virkelige liv, de to ting jeg ikke rigtig har blandet før, bortset fra tøsen, jeg lærte at kende, sniger sig ind på mig. Muligheder, muligheder.. Åh, hvor er jeg nysgerrig..

Nysgerrig så jeg ved, min herre får lyst til at straffe mig for min nysgerrighed, først drille mig, så jeg er ved at gå ud af mit gode skind, så den søde, bløde, hårde straf, til sidst belønningen..

Har et par tøsetanker om jeg egentlig har fået lov til at bevæge mig ud på egen hånd og udforske den virkelige verden af andre som mig.. Men, da jeg holder ham underrettet hele tiden er jeg helt sikker på, at jeg får det at vide på et tidspunkt. Jeg har før filosoferet over ikke at give ham gode idéer, men ved også at jeg skal passe på ,at han ikke kommer i tanker om, at den værste straf er, ikke at blive straffet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar