fredag den 17. december 2010

Farvefuldt dilemma..

Var ude at shoppe. Stod i butikken med min herre, og kikkede på legetøj, nyt til mig. Kastede mig ud i længere diskussion med ekspedienten om g-punkters placeringer længere oppe og længere nede, legetøjets udformning i forhold til dette, samt æstetikken og nødvendigheden af svingninger og krummelurer, vibrationer eller ej. Endte med at købe hvad der angiveligt skulle være kåret som den bedste af den type for et år siden i anderkendt tidsskrift..

Dilemmaet kom, da jeg skulle beslutte farve. Bemeldte legetøj kom helt naturligt i 3 forskellige farvekombinationer, sort/hvid, lyserød/mere lyserød, lilla/mere lilla. Længere indre dialog over farve, er ikke en lyserød person, sådan da, lilla, tjaeh, jeg har andet legetøj, som er lilla, valgte efter moden overvejelse sort/hvid. Hvorefter jeg knækkede sammen af indre latter. At gå så meget op i farver kontra funktion, hvor meget Tøs er jeg så..!!

Sluttede af med at stå ved kassen og fik stukket spanskrøret i hånden, måtte selv betale for det, min Herres ønske. Min gave er at få det at mærke..

Traskede bagefter rundt i hele indre København, incl. café besøg med slet kamoufleret "blomsterpind" indpakket i rødt silkepapir!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar