torsdag den 31. marts 2011

Har fået denne gave..

Af nogle af mine Vanille veninder, min mødregruppe..

I øvrigt en meget direkte pige gruppe, hvor der ikke bliver lagt fingre imellem, når der diskuteres og beskrives, bl.a. mandlige kønsorganer (af en´ kaldt "blyanten", gad vide hvordan dem hun har været i nærheden af, har set ud..)

Får i øvrigt ganske megen privat morskab ud af at sidde og småsmile indvendigt ved tanken om, at jeg er endnu mere kinky end nogen af dem formentlig umiddelbart forstiller sig.. Men selv i denne gruppe er jeg tilbageholdende med at "komme ud af skabet", jeg har alligevel fornemmelsen af, at selv om det er sjovt at tale om, er virkeligheden noget ganske andet..

De syntes ligge denne gave var noget for mig..



Mon man kan klippe den i stykker og putte den i poser som fredagsslik..?

2 kommentarer:

  1. Kunne man mon forestille sig, at nogen af de andre medlemmer i gruppen ... læser blogs?

    SvarSlet
  2. @ Gentle Man, Det kunne man da håbe :-). For at læse denne blog skal man nok have mere få kinky tendenser, tror jeg. Tænkte selvfølgelig tanken, om jeg turde løbe risikoen, men igen, hvis nogen jeg kender godt, som de piger gør, finder mig her, og tør sige til, vil det være positivt, det er jeg (næsten) sikker på.. I hvert fald en opfordring til at give dig til kende, hvis du er et medlem af min mødregruppe ;-)

    SvarSlet