torsdag den 3. marts 2011

Afmatning..

For en gangs skyld tømt for overskud til uartige tanker.. Bevares, ved at kigge på billeder dukker en enkelt lille følelse, kildren, op en gang i mellem, men selv en hel aftens søgen på fotoblogs har ikke løftet stemningen..

Nogle gange er der bare for mange andre ting, som fylder.. Jeg har været så stolt over, at jeg nu, i mit "nye" liv, stort set altid, lige meget hvor meget overført vasketøj, der ligger og flyder, har haft overskud til frække følelser og kinky kreativitet..

Men, i disse dage er jeg alligevel lidt for fyldt op, af omvæltninger, kommende flytning, alle de andre udfordringer.. Så, kan ikke vride et uartigt ord ud af ærmet eller tastaturet, endsige præsentere et billede, som kunne stimulere og interessere..

De næste dage travle, kunne lige så godt være på ferie, computer ender med at være by i Rusland, efter at jeg har måttet undvære den til reparation i 5 dage.. Sender mig selv på reparation i næste uge, til udskiftning af kølemasse og oprensning af snavs.. Og vender tilbage med varm og beskidt tankegang igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar