fredag den 11. marts 2011

Altså!!

Nu er vi her..

Jeg plejer altid at blive drillet grænseløst for alle de upraktiske ting jeg medbringer hertil, midt ude i skoven. Sko, pænt tøj, og alt for meget af det hele.. Der er trods alt ikke brug for meget andet end jeans og et par bluser.. Og her, om vinteren, så meget sne at vi må gå de 200 meter op af indkørselen, hvor stolt var jeg ikke, at vi igår kunne nøjes med at gå to gange.. Når jeg besøger ham i København skal jeg nogen gange gå 3 gange, kun for en weekend..

Denne gang..
"Hvad for noget tøsetøj har du taget med?"..

Ahh, øh, en enkelt kjole.. (Til 2 dage, ups!!).  Hmm, fornemmede, det måske var i underkanten, men jeg havde jo ikke forestillet mig??! Kjolen blev trukket ned af bøjlen i sidste øjeblik.. Har godt nok pænt mange bluser med, som alle sammen er gennemsigtige, men som i det daglige "reddes?" med en top under..

"Og hvad for nogen sko har du med?"..

Åh, dobbelt f..., ehm, ingen..Bortset fra de daglige, indrømmet, meget høje sko, jeg bruger også på arbejde, og som trænger til at blive pudset..

"Jeg havde ellers forestillet mig dig her i de røde fuck-sko. Hvor er de?"

Pis, undskyld sprog, under min seng hjemme..

Måske jeg kan redde den ved købe noget skopudsemiddel, inden i aften??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar