tirsdag den 8. marts 2011

Støvet af og fit for fight..

Er dukket ud af tågerne igen, har børstet selvmedlidenhedens tyngde af skuldrene (kors hvor kan man blive ynkelig ind imellem!!), og er helt fit for fight..

Ikke at det er en hentydning til at jeg har været på barrikaderne på kvindernes internationale kampdag, har aldrig været rødstrømpe, og selv om jeg umiddelbart får et billede for øjnene af BH-løse / nøgne kvinder på ø-lejr med lilla bleer (siger mere om mig end om virkeligheden), har jeg intet ønske om at være decideret respektløs..

Men jeg ved ligesom ikke helt hvad jeg skal bruge informationen til, at forfatterne bag "Kvinde kend din krop", har opfundet et kussekamera, så man kan donere et billede af sin kusse, som bliver publiceret på internettet. Med det formål, at unge kvinder, som har et unaturligt forhold til udseendet af en kusse kan blive uddannet til at se, at kusser findes i alle former og facon'er, med og uden hår, osv.. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lave en anelse sjov med konceptet (indrømmet, det vil ikke blive særligt svært), eller blive trist over unge pigers idealer og forestillinger om den perfekte kusse.. Min har f.eks. født 2 børn, og personligt synes jeg aldrig den har været smukkere end nu.. (specielt smuk  under fødslerne var den dog ikke..) På den anden side tror jeg ikke, at den i øvrigt måske udemærkede idé rykker meget ved pigernes forestillinger om, hvordan en kusse skal være, erfaringen viser vist lidt det modsatte..

Men, fejrer nu alligevel kussekameraet ved at dele et billede, jeg fandt på nettet en dag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar