lørdag den 19. marts 2011

Hvad mit begær også er..

Efterhånden ser det ud som om, kan jeg godt se, at sex er noget der sker om morgenen, og ellers ikke.. Det er ikke helt rigtigt, men indrømmet, vores morgener er altid gode, når vi ellers får lov til dem, for børn der vil have pandekager og opmærksomhed..

Denne morgen fik vi lov. Skøn nærhed, fornemmelsen af begær, som bare byggede op i min krop, og som jeg fik lov til at udbygge med mine bevægelser over hans krop, min kusse om hans pik.. Mærkede også, hvordan jeg, når der er ved at gå en uges tid siden sidst, blev mere og mere begærlig efter underkastelsen og smerten..

Fantasierne flyvende gennem min brændende krop, om spanskrøret og tawsen under sengen, begæret efter at mærke dem begge på mine endnu blå, grønne og gule mærker på ballerne.. Jeg ved bedre end at spørge, det er ikke min beslutning,  jeg har lært betydningen af bunden som prøver at toppe.. Jeg er lidt i tvivl om det er det jeg gør, når jeg tigger og beder ham om det, jeg føler jo også ydmygelsen i at tigge om, hvad jeg så gerne vil have.. Uden at vide, om jeg får det. Men jeg tav, mens lysten efter smerten og smerten i underkastelsen brændte videre i min krop..

Fik lov til at røre mig selv, og ordre om at komme, og mærkede midt i forløsningen stadig begæret brænde videre i kroppen, klumpen i halsen efter det mere, kun han nogen sinde har givet mig, og som jeg aldrig holder op med at begære.. Og jeg venter, igen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar