søndag den 3. april 2011

Natligt besøg..

Fik besøg kl. 2 i nat..

Er endnu en gang ærgerlig over at jeg sover som jeg gør, dybt, og hurtigt, men også årvågent, hører enhver lyd, efter mange års lytten efter børn som græder, drømmer, har brug for deres mor..

Hørte han kom, vidste godt at han havde planerne, men faldt i søvn sent, og da han ikke kom tænkte jeg, at det jo også var noget besværligt at komme ud til mig, midt om natten, uden offentlige transportmidler i nærmeste nærhed, og i går også uden mulighed for at tage bilen..

Men, han kom, og jeg mærkede smilet på mine læber, da jeg hørte ham, hørte ham liste rundt, tage bukserne af ude i gangen, for ikke at vække mig, og for, forventede jeg, at gå i seng, uden den store pjank.

"Vær stille, tøs, ikke en lyd.."

Hans hænder, kærtegnende på mine baller, rummet helt helt mørkt, men kendte fornemmelsen af ham, hans stemme, hans krop bag ved min..

"Hvis du siger så meget som en lyd, ved du, hvad der venter.."

Hans hænder som kyndigt mærkede min kusse efter, mærkede hvordan jeg var våd, nev min brystvorte så hårdt at en halvkvalt lyd undslap mine læber.

"Stille nu, tøs".

Mærkede hans hårde greb om min mund, og den anden hånd¨så hårdt, så det næsten gjorde ondt, men mere gjorde mig våd, mod min clit.. Endnu en lyd, uden at jeg overhovedet mærkede den var på vej..

Hans hænder stoppede de pirrende kærtegn, herefter hårde, sviende slag med hånden i mørket mod mine baller, mens jeg prøvede at lade være med at vride mig og stønne, længe..

1 kommentar:

  1. Det kan man da roligt kalde et natligt eventyr ;-)

    SvarSlet