torsdag den 14. april 2011

Nat..

Jeg ligger i sengen, soveværelset er varmt, en lukket, mørk hule.. Jeg er alene, han er langt væk, og jeg er kommet alt for sent i seng.. Endnu en aften ved computeren, og fjernsynet, med hovedet fuldt af fantasier..

Som jeg ligger der´ mærker jeg, hvordan tankerne begynder at kredse.. Jeg kigger ned på min egen nøgne krop, jeg ligger på maven, mærker hvordan jeg skubber dynen længere ned over ryggen, ned over ballerne, så deres kurvede facon ses helt tydeligt, så al huden blottes. Jeg spreder benene, kan ikke lade være, kussen er liderlig, jeg er liderlig.. Jeg må have den mere kølige fornemmelse af luft op mod min nøgne hud.. Jeg er jo altid nøgen når jeg ligger i min seng, kan slet ikke forestille mig andet..

Ligger med blottede baller og spredte ben, mærker hjertet banke i kroppen, fantasierne samle sig.. Samle sig om tasken under sengen, med tawsen og spanskrøret, som altid er til rådighed for ham, når han er her.. Er så liderlig nu efter smerten, at jeg ville lave mærkerne på ballerne selv, hvis jeg kunne, og hvis det ellers gav mig nogen form for tilfredsstillelse.. Det gør det ikke, det er der kun én ting som gør..

Mærker i tankerne hvordan det ville være, hvis spanskrøret sætter mærkerne på ballerne, parallelle striber, én efter én, efter én.. Tætte striber på begge baller, kan mærke hvordan de bliver lagt nøjagtigt, pænt og fint, så der er plads til så mange som muligt.. Hele min krop banker nu, snurren i hænder og fødder, arme og ben, jeg spreder benene endnu mere, og mærker mine fingre vandre nedad, forbudt, mod kussen, må jeg..?

Og hører pludselig hvordan der tages fat i håndtaget i hoveddøren..

2 kommentarer:

  1. Suspense. Inciterende. Lokkende og ... farligt. Du skriver brandhamrende godt, Fanny. Du skriver lige så godt for mænd, som jeg tror, du skriver for kvinder.

    SvarSlet
  2. @ Gentle Man, Tusind tusind tak.
    Kh, Fanny O

    SvarSlet