søndag den 10. april 2011

Løbeturen..

Har virkelig haft den skønneste weekend, en weekend hvor kærligheden og nærværet var i centrum, præcis som jeg håbede..

Havde fornøjelsen af min søndags løbetur, som sædvanligt. Søndag er som regel dagen jeg løber mine 5 km, ville gerne løbe mere, men mine børn har endnu en alder som gør, at jeg ikke vil løbe, når de sover, og det eneste tidspunkt jeg i øvrigt har mulighed for at løbe på hverdage er efter kl. 21.. Men pyt, tror alligevel ikke det er specielt sjovt at løbe som anden minearbejder med lyshjelm på..

Hvad min løbetur om søndagen består af (også i dag):

- Musik i ørerne, hvis jeg får startet med en af de rigtige 80'er melodier flyver jeg, næsten.. (Ikke så meget flyvetur over 5 km på 31 ½ minut..)

- Refleksioner over diverse problemstillinger, udfordringer, indkøb, huskesedler (bedre at klare det på løbeturen end under sex..)

- Hvad næste blogindlæg skal handle om.. (Ærgerligt at endorfinerne efter 25 minutter gør noget ved hukommelsen, så jeg glemmer halvdelen af alle guldkornene.. og huskesedlen..)

- Frække fantasier, genoplevelse af morgenens skønne oplevelser sammen med ham.. (Og så blev turen lige lidt hurtigere igen..)

- Mens jeg løb, voldsom ømhed i mavemusklerne, ikke efter sex eller løb, men efter de grineflip jeg fik i går under byturen med ham..

Indskudt sætning, grineflip over at se ham vurdere klokken efter solens stilling på himlen, indtil jeg opdagede uret som var skjult bag et træ for mig, men ikke for ham.. Eller, under middagen, hvor jeg midt i overfyldt restaurant ret højt kom til at kommentere på hans fortælling om hvordan hans mor efter en middag "skulle have en god smag i munden" (vist nok noget med chokolade), kom til at spørge, om det var ved at sutte pik..

Løbetur fortsat:

- Og, ved hvert skridt jeg tager, ømheden i ballerne efter mærkerne, han satte på dem, også denne morgen.. (Det var så det fortsæt fra mit sidste indlæg, om ingen kinky sex, den gik heldigvis ikke..)

Jeg overvejer dog stadig, om jeg ikke skal vælge en anden morgenmad inden løbeturen end 3 kopper kaffe med mælk, lidt frugt og en orgasme..

.

1 kommentar:

  1. Skønt :-)
    Tak for en dejlig beretning. Jeg føler, at jeg er med på den løbetur!

    SvarSlet