onsdag den 27. april 2011

Og så ikke mere for denne gang..

Altså, hvad angår billeder, jeg har ikke tænkt mig at forlade blog-verden. Her er alt for sjovt, og for en kvinde som jeg med en exhibitionist og ordækvilebrist i maven skal jeg sikkert have sparket godt og grundigt for at stoppe med at blogge.. Mindst! Og så er det ikke engang sikkert det er nok. Har jo om ikke andet min vanille blog at falde tilbage på, den bliver håbløst forsømt disse dage, sex er bare sjovere!

Jeg vil egentlig gerne blande billederne og de mere ordrige indlæg i bloggen, men nogen gange flyder ordene jo bedre end andre, og der er jo altid mulighed for at lave et indlæg med et billede, bedre end ingenting, og nogle gange endda bedre, og måske kan man finde et billede med stof til eftertanke..

Jeg ved ikke hvor meget eftertanke der ligger i dette billede, men jeg bliver snart 40, og jeg ønsker mig sådan nogen som hun har..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar