tirsdag den 19. april 2011

For enhver smag..

Egentlig har jeg svoret overfor mig selv, at dette skulle være en blog af en vis standard, forstået på den måde, at jeg ikke ville vise billeder af pikke.. Bevares, jeg kan da fint bruge ordet pik, og jeg kan også nemt beskrive forskellige former for perversiteter, som ville give mangt og mange pænt røde ører, men jeg bryster mig af at gøre det med en smule stil.. (Noget af et billede, man ser for sig, submissiv kvinde som måske burde gå med bøjet nakke?, spankulere rundt og bryste sig..) Sjovt udtryk, at bryste sig, jeg får et billede af Madonna med spidse "Gaultier" bryst futteraler for øjnene, og ehm, det er vist heller ikke lige min stil..?

Jeg kan sådan set også godt lide at se en pik (ville være ganske hyklerisk at påstå andet), men jeg har berørt det emne tidligere, så I slipper nu..

Megen snak uden om, min pointe er, at jeg bryder min egen uskrevne regel om ikke at vise et billede med en pik på. Og jeg gør det, fordi jeg håber der måske skulle komme en enkelt Domina (eller switch m/k) forbi bloggen, og vedkommende kunne måske? tænke sig at se på et billede som dette.. Masser af den slags med omvendt fortegn, men dette billede er lidt specielt.. Bemærk kvindens ben, helt almindelige kvinde ben som mine, hvilket naturligvis straks springer enhver i øjnene..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar