søndag den 24. april 2011

Mærketøs..

Jeg vidste, aftenen ville blive en aften uden trusser. Jeg havde taget den nye, lange, sorte kjole på, meget moderne, ja, men lige så meget valgt den, fordi jeg vidste, at den smyger sig til begge mine baller, viser aftegningerne af ballerne tydeligt gennem det tynde stof.. Valgt den fordi jeg ved, han nyder synet, og jeg vil jo gerne beundres.. Valgt den, fordi den tydeligt afslører med en hånd lagt det rigtige sted, at jeg ikke har trusserne på..


Jeg tog trusserne af foran elevatoren, og viste ham dem, og tog så turen op, til festen, vi skulle til. Mærkede allerede i elevatoren, hvordan jeg blev våd, og mærkede den kølige vind omkring min kusses læber, da vi steg ud.. Mærkede hele aftenen fugten mellem benene, liderligheden, og nervøsiteten, om jeg nu blev så våd, at det kunne ses, på kjolen..


Sent hjem, trætte, mætte, glade, ikke set hinanden i 5 dage..Jeg vidste også, at vi var for trætte til at der rigtigt ville ske noget, når vi gik i seng, men vidste til gengæld også, at der ret sikkert ville ske noget, næste morgen.. Havde ikke kalkuleret med nattens urolige søvn med hans hænder, skiftevis let hvilende på mine strittende, følsomme brystvorter, eller nede mellem mine ben, mærkende fugten i kussen, og fordybningen mellem ballerne.. En urolig nat, mange gange vågen, liderligheden rislende gennem kroppen..


Morgen. 3 orgasmer rullende gennem kroppen, den første, som skulle have været stille, afgjorde antallet af piskeslag.. 35 stk., som blev til mange, mange flere.. Mens jeg, inden jeg overhovedet fik lov til at mærke dem, fik jeg lov til at ligge som den liderlige tøs, jeg er, med hjertet bankende, og vente..


Ventede på pisken, med en ende som en tawse. Ventede og blev forløst med slag, som lavede røde mærker på ballerne, ovenpå de gamle blå mærker, der nu efterhånden trods alt er en smule falmede.. Røde mærker, som jeg ved forsvinder hurtigt igen, selv om jeg ville ønske, de blev..


Røde mærker, som jeg tillod mig at foreslå kunne suppleres med slag fra mit læderbælte, med de små metalplader på.. Et bekymret og venligt foreslag, som han måske kunne have lyst til at bruge, hvis jeg er heldig. For hvad nu hvis jeg ingen mærker får? Så er der snart ikke noget at kigge i spejlet efter? Hvilke bekymringer en masochistisk, smerte elskende tøs kan have.. Hvis jeg er heldig, får jeg en smule smæk for at have de bekymringer.. Der er jo heldigvis ikke noget at bekymre sig for..

2 kommentarer:

  1. uhmmm.... dejlig læsning.

    kh.

    SvarSlet
  2. @ Mildekvinde, Tak skal du have. Har trænet mere i mærker i løbet af weekenden, men må erkende, ligesom i virkelighedens tøjmærkeverden, at der bare er nogen mærker som holder bedre end andre :-D

    SvarSlet