fredag den 8. april 2011

En slem forskrækkelse..

Et indlæg, som ikke handler om sex, men bare om et helt almindeligt liv med almindelige bekymringer, og en grim forskrækkelse..

Jeg gennemlevede, for nu ikke at være alt for teatralsk, et af mit livs største chok denne formiddag. Jeg kunne ikke få fat i min kæreste og herre i 24 timer, der blev ikke svaret på telefonen, sms'er eller mails, og han kontaktede ikke mig. Det gør han ellers altid, om ikke andet, så for at sige "Godnat.." Jeg tog konsekvensen denne morgen, og kørte den dobbelt så lange køretur i morgentrafikken ind til ham, i stedet for den planlagte hjemmearbejdsdag. Og på køreturen gennemlevede jeg de værste fantasier som kan flyve gennem en lidt for fantasifuld kvindehjerne, om død, ulykke, elendighed, at han ikke ville mig mere, og meget meget mere..

Heldigvis viste det sig, at det blot var skriftet til et nyt teleselskab 10 dage før forventet som var sket, og at han ikke havde været på nettet i går aftes. Jeg kollapsede fuldstændigt, da jeg så ham i god behold i sin lejlighed. Og forskrækkede ham lige så meget da han helt uventet stod med en fuldstændig usamlet kvinde i armene..

Min pointe er ikke, at I skal tænke "hvor var det synd for hende", (selv om det selvfølgelig var det :-)), men at sende tanken videre, at alting på den ene eller anden måde er forgængeligt, og at det er så vigtigt at nyde livet og hinanden..

Frygteligt banalt, undskyld, men når man for mindre et døgn siden har været så bange for at have mistet sin elskede som jeg var, flytter fokus sig lidt.

Jeg vil i hvert fald glemme oprydning, rengøring og vasketøj i denne weekend, og nyde en weekend uden børn med min elskede, med masser af følelsesmæssigt nærvær, og endda lægge nogle af de kinky fantasier lidt fra mig. Jeg ved godt det lyder ret umuligt (altså at glemme fantasierne), og det er måske også lidt naivt at tro, at jeg kan.. Hvis der sker spændende ting er de naturligvis velkomne, man er vel Tøs..

Men mit primære fokus denne weekend vil være på blot at være sammen, slukke fjernsynet og computeren!!!, og simpelt hen nyde min elskedes selskab, i al sin enkelhed..

Intet nyt fra mig denne weekend er godt nyt..

1 kommentar:

  1. Intet nyt er godt nyt ;-)
    Jeg sender dig og jer mine varmeste tanker og knus. Glæder mig over jer.

    SvarSlet