mandag den 2. maj 2011

Et helt almindeligt liv..

Jeg talte med en net veninde forleden om hvorfor man læser blogs, i forbindelse med, at jeg i et stykke tid har haft lyst til at skrive et indlæg omkring, hvordan mit liv "også" er. Hendes argumentation var, at folk læser kinky blogs pga. det kinky, ingen har lyst til at høre om folks helt almindelige liv med vasketøj og gummistøvler..


Og det kan hun jo have ret i. Så I kommer desværre aldrig til at høre om min fantastiske køkkenmaskine af mærket "Kenwood", eller min passion for Orchidéer.. (Orchidéer af den simple grund af det er den eneste blomst jeg kender som rent faktisk har godt af at blive glemt i 14 dage..)


Så, for nu at få mit behov overstået, så bloggen kan komme tilbage til sit oprindelige kinky verdensbillede kommer det alså alligevel her..


Listen over mit helt almindelige liv, oversat, "hvornår Fanny O ikke får sex.."


- Når jeg er rigtig syg (og  jeg skal være rigtig syg, se tidligere blog om hvordan kinky'hed er fremragende kur mod bl.a. hovedpine..)

- Når min herre er alene af sted i sommerhuset..

- Når han er syg.. (Mænd er bare elendige, når de er syge, uden indtil videre nogen sete undtagelser overhovedet..)

- Når der er børn alle vegne i weekenderne (eller i hvert fald når de er vågne.. Med undtagelse af en f.eks en vis formiddag i Sommerhuset, før jeg var begyndt at blogge, så det har ingen lyst til at høre om..)

- Er aldrig blevet straffet på den måde at jeg er nægtet sex som straf.. Hmmm, det ser forkert ud i sammenhængen, det punkt må høre hjemme på en anden liste..?

- Når jeg chatter med veninderne og han ser champions league fodbold kamp på TV (ingen får sex når Barcelona spiller champions league!!)


Finder på flere punkter hen af vejen, måske man skulle lave dagens punkt?


Og så til lidt krydderi, så der ikke fortvivles helt..
Et meget dydigt beskåret billede af min ene balle efter sidste afstraffelse..



2 kommentarer:

  1. kan godt forstå det der koncepte med kun kinky blog og så evt andre blogge til alt det andet liv.. men, altså min blog.
    Den indeholder også noget "hverdag" eller i hvert fald meget der ikke omhandler sex og kinky. Så det kan sagtens lade sig gøre...måske det mere handler om hvordan og hvad man vælger at skrive om, om sit liv?

    Er i øvrigt stadig ivrig læser af din blog også selv om der skulle komme lid hverdag ind i den ;-)

    SvarSlet
  2. @ lilleq

    Jeg er helt enig, jeg har vist heller ikke tidligere helt holdt mig på den smalle udydige sti :-).

    Jeg holder meget af din blog med alt hvad den indeholder!

    Kh! Fanny O

    SvarSlet