lørdag den 7. maj 2011

Resten af en fredag..

Fredag aften, efter en uge med dage fra 5.38 til 00.30 (eller var det 00.32?). Gæt selv hvad der skete, aften med sushi og champagne, efter en frisk lille gåtur først på aftenen, mig på sofaen, i dyb søvn..


Da jeg endelig vågnede kl. 1 og spurgte, hvorfor han dog ikke vækkede mig for at få sin vilje med mig, svarede han, at han da også havde prøvet, men at jeg bare havde ligget og sagt veltilfredse sukkelyde. Og så synes han, det var synd.. Men når man nu, når man er vågen i hvert fald, bare drømmer om at blive hevet ved håret ind i sengen og brugt..?


Det lykkedes mig dog at overtale? ham til at bruge tawsen en smule, bare en smule, inden vi lagde os til at sove, bare ærgerligt, at den ikke laver nogen mærker. Men min kusse var ligeglad med mærker..


Fredag fortsat kan man jo ikke kalde det, men lørdag morgen.. Brugte kvindelist og stillede uret en time før jeg skulle op, frisk og veludhvilet efter at have sovet hele fredag aften væk.. Igen heldig (hvem sagde held når det handler om en kvindes liderlighed og bløde hænder) og fik lov til at mærke hans hænder, taktfaste slag, fast, hårdt på ballerne, så jeg klynkede, og ville have mere, spanskrøret.. Gucci står hos mig (spanskrøret, mit kælenavn for det, som bare er det bedste..), men han har en meget ubøjelig træstang, som ellers bruges til at vippe hans persienner med...


"Tøs, du må vente til i aften. Jeg har planer om at finde mine reb frem, men du skal gå trusseløs indtil da.."


Han vidste godt, jeg skulle ud med veninderne til brunch..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar