tirsdag den 24. maj 2011

Hverdag, igen..

For en blogger, som beskrives som, citat:

Her drukner nærværet ikke i svulstige metaforer og poetisk candyfloss. Her er kroppen en pumpende begærsmaskine, som skal have noget spank!

er det blevet hverdag igen.. Jeg ville have elsket at ride (sprogligt talt) videre på bølgen med det ene frække blogindlæg efter det næste, men i stedet indhentede hverdagen mig, med dens kampe på godt og ondt.. Uden at lufte mit beskidte vasketøj (hvorfor egentlig ikke, det dufter helt sikkert mere af kvinde end mit skyllemiddel ad modum Bamseliiiine) har de sidste 14 dage ikke været sjove. Jeg har kæmpet og kæmper endnu, kæmper for mine nærmeste, og det tager al min tid og energi..


Så, indrømmet, har kun sexet en enkelt gang på en uge, og har dårligt nok savnet det.. Beklagede min nød en anelse til en god ven, omkring manglen på energi, også af den sexuelle slags, og fik at vide, at jeg stadig havde fået mere end ham!


Perspektiv, hmmm.. Tag den..


Oveni, hvem opfandt udtrykket "at sexe"? Hvorfor kan man nu lige pludselig ikke længere sige bolle, knalde, osv.. Eller det pænere, "dyrke sex"? Nu hedder det pludselig at sexe, og så er det endda et fuldstændig stuerent ord, som selv min mormor kunne finde på at sige.. Ok, overdrevet, det kunne hun ikke drømme om at sige, og jeg er også helt sikker på min mormor ikke har haft sex siden 1969? Men det er et andet emne, til en anden dag..


Kreativ energi har der været endnu mindre af, så mange tanker på vej mod min blog, men inspiration af nogen lunde samme styrke som en pik der har været ude på en svømmetur i isvand.. Men åh hvor jeg godt lige havde lyst til, som jeg sidder her, at få et gevaldigt klask i min dertil indrettede røv  for den bemærkning..


I stedet, vækker jeg én af de fantasier til live, som kredsede, inden jeg blev asexuel.. (Og hvem er det så lige jeg prøver at narre med den bemærkning, jeg er jo en pumpende begærsmaskine :-D )



.

2 kommentarer:

  1. Verden skal jo også passes og vedligeholdes.
    Jeg lever omvendt lige nu - jeg gider ikke alm. pligter ligefor tiden - jeg vil bare gerne lege med min seksualitet.
    Knus

    SvarSlet
  2. @prinsesseslot

    Skønt at kunne dette :-). Knus tilbage.

    SvarSlet