fredag den 6. maj 2011

Starten på en fredag..

Sov hos ham.. Er elendig til at pakke fornuftigt, hvilket ses af den basis liste jeg efterhånden har fået kogt sammen af ting som er nødvendig, når man er sexnørd.. Hvem har f.eks sagt man skal bruge 4 kjoler til en enkelt overnatning? Plejer dog at huske rene trusser, selv om nogen nok vil påstå at jeg glemte dem med vilje.. Det gjorde jeg ikke!! Så, som han sagde tørt, så må du jo bare gå rundt uden.. I relativt tynde, stramme, hvide bukser? Jo..


Dagen, ganske interessant, gåtur rundt i parken med ven, hele tiden bevidst om fornemmelsen af den nøgne kusse mod sømmen i bukserne, og den kilden, som hvert skridt forårsagede, for ikke at sige fugten..


Prøverummet i tøjbutikken senere. Ok, kjolen så faktisk pænest ud uden trusser, men jeg fik alligevel lidt hjertebanken da ekspedienten lidt for for hurtigt sagde gennem gardinet:


"Har du fået kjolen på, er du klar..?"


Jo, jeg var klar..


.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar