søndag den 9. oktober 2011

Hvor skal jeg dog begynde..

Lidt af en overskrift, ja, men det har været en ganske begivenhedsrig weekend. På plussiden hele vejen i gennem, en af den slags weekender, man kommer ud af med ekstra energi og gå-på-mod. Den slags energi som næsten kan fjerne den dårlige samvittighed over ikke at have nået løbeturen. Men sex giver jo også motion ikke..? Og nu er det jo snart efterårsferie, i den kan jeg jo løbe (næsten) hver eneste dag..??



Jeg har tænkt rigtig meget over, hvad sex og SM betyder for mig, hvilke følelser der er involveret, og hvor jeg befinder mig henne i universet. Selv om en klog person og med-blogger en gang sagde til mig, at der jo kun er så meget man kan skrive og så så mange huller der kan bruges, så sagde han også, at der jo altid kan findes en ny vinkel en gang i mellem, og ellers kan vinklerne genbruges efter en vis tid ;-). Jeg er som altid åben for nye vinkler og muligheder, men jeg er også fuldstændig bevidst om at jeg faktisk er lykkelig over situationen som den er nu. Selvfølgelig er jeg nysgerrig efter nye oplevelser og nye ting, har f.eks "fået" en ny single-tail, som han glæder sig til at bruge, og jeg med hjertet oppe i halsen glæder mig? til at mærke.. Men samtidig er jeg også bevidst om hvor vigtigt det er at leve i nuet og glæde sig over den situation jeg er i frem for hele tiden at stræbe efter nyt og mere.



Som det er nu er jeg faktisk lykkelig, jeg har en fantastisk familie, der er ro over de fleste uroligheder igen. Jeg har været sammen med manden jeg elsker i over 2 år, og intet tyder på at vi nogen sinde skal andet end at være sammen. Og, selvfølgelig, hvad der kan få enhver kinde af min slags til at flyve og filosofere romantisk, har jeg fået masser af fantastisk sex i weekenden.. Incl. de eftertragtede mærker.. Hvem sagde at det kun er mændene som har brug for sex for at være glade og medgørlige..? Og, så trækker jeg liiige vejret en gang inden vingerne bliver for store og skyerne for lyserøde ;-). Janteloven siger jo at man helst ikke skal tro man er noget, og Grundtvig kunne jo også: "Vi er ikke skabte til højhed og blæst, ved jorden at blive, det tjener os bedst.." Hmm, trækker vejret igen, glædes, og lader Aksel og Nikolaj Frederik passe deres.. :-)



Og, bare for at drille?, så kan jeg ikke helt lade min filosofi ligge lige nu for at skrive kinky beretning om oplevelserne i weekenden, så de kinky detaljer må vist vente til næste blogindlæg..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar