lørdag den 1. oktober 2011

Chok, eller "The end of sublimation.."

Jeg ved ikke helt hvad jeg forestillede mig..


Siden et tiltagende kinky forår har vores sommer været stille, han har "sublimeret", været meget optaget af et projekt, jeg har haft et par kampe som skulle kæmpes, og der har været stille, men dog ikke dødt ;-), og hverdagen mest krydret af fantasier..


Hans sublimation er slut, og, for at sige det lige ud, bruger han nu igen sine primitive drifter til præcis det de er, primitive drifter..


Jeg havde masser af forestillinger om hvordan vi skulle finde frem til hinanden igen i vores kinky mørke univers, en stille og rolig tilvænning af tøsen, som ikke har været vant til eller trænet til specielt meget de sidste måneder. Dette skal under ingen omstændigheder forstås som at jeg klager, jeg elsker min kæreste, og hvad der ikke har været sort har været vanille, mit yndlings søde krydderi..


Mine forestillinger, starten, lidt vin, lidt binding, kys, fingre, våd kusse, kærlige ord, 12 fredelige slag med spanskrøret..



Nej..



"Tøs, du er min slavinde. Jeg vil fra nu bede dig om mange ting, nye ting, med mig, med andre, og du vil gøre det jeg beder dig om fordi du er en liderlig tøs, og fordi jeg elsker dig. Du skal vide, at jeg vil drive dig lige til grænsen, hvor du er i tvivl om du kan klare det..



Og det gjorde han så.. Nev mine brystvorter så det stak og brændte, trak i mit hår så tårerne sprang frem i øjenkrogene.. Og de første 2 slag på mine nærmest jomfrueligt hvide baller så hårde at hævelsen næsten eksploderede frem og jeg for første gang instinktivt prøvede at flygte. Hvilket han straks satte en stopper for ved at binde mine hænder med mit halsbånd..



Og jeg, tog i mod..



.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar